BASIN

Adese’nin “Görevimiz Market” projesi tamamlandı

Perakende sektörünün güçlü temsilcilerinden Adese’nin, 2013 yılında başlattığı ve insan kaynağı kalitesini artırmaya yönelik yürüttüğü “Görevimiz Market” projesi birinci etabı tamamlandı. Genel merkez ve saha çalışanlarını markette bir araya getirerek şirketin kurumsal performansının daha da güçlenmesinin sağlandığı proje ile tüm çalışanlarının kurumun sürdürülebilir başarısı için katkıda bulunduğu bir birliktelik elde edilmiş oldu. Adese genel merkez çalışanlarının mağazalara 5’er günlük periyotlarla giderek saha çalışması yaptığı Görevimiz Market projesine; İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim, Bütçe Planlama ve Finans, Muhasebe, Satın Alma, Bilişim Teknolojileri ve Lojistik birimlerinden birim müdürü, müdür yardımcısı, uzman ve uzman yardımcıları katıldı.

“Saha ile merkez arasındaki iletişimi güçlendirmeyi hedefledik”

Adese Genel Müdürü Sıtkı Erben, projeyle saha ve merkez çalışanlarına aynı ekibin üyeleri olduklarını ve birbirlerinden istifade edebileceklerini farklı bir açıdan tekrar hatırlattıklarını kaydetti. Görevimiz Market projesinin hiçbir şekilde bir performans değerlendirme aracı olmadığının altını çizen Erben, “Tamamen saha ile merkez arasındaki iletişimi güçlendirmeyi ve perakende sektörüyle müşteri ilişkilerine dair daha gerçekçi bir bilgi ve birikim oluşturulması yoluyla süreçlerimizdeki sorunlara gerçekçi çözümler sunabilecek katılımcı bir işgücü oluşturmayı hedefledik. Proje tamamlandıktan sonra hedeflerimize ulaştığımızı görüyoruz. Genel merkez ve saha personeli arasında pozitif etkileşim alanı oluşturduk. Arkadaşlarımız saha çalışanı olmadan merkezin, merkez çalışanı olmadan da sahanın tam olamayacağını somut bir şekilde tecrübe ettiler. Tüm personelimize katılımları için teşekkür ediyorum” dedi.

Projeye katılan çalışanlardan alınan geri bildirimlerde de; mağaza çalışanlarıyla empati kurabilmenin yanı sıra müşteriyle birebir iletişime geçerek gerçek bir satış deneyimi yaşamanın önemi ön plana çıkıyor. Görevimiz Market uygulamasına katılan Bütçe Planlama ve Finans Müdürü Tamer Yararoğlu deneyimlerini “Sahadaki arkadaşlarla çalışmak ve mağaza atmosferini yaşamak çok güzeldi. Müşteriyi dinleme, onlardan anında geribildirim alabilme fırsatını yakaladım. Aynı zamanda teorik bilgilerimizin pratiğe nasıl dönüşebileceği ile ilgili farklı fikirler elde ettim.” şeklinde aktardı. Merkezde planlananla sahada uygulanan arasındaki farkı daha iyi anlayabildiğini ifade eden Adese Kurumsal İletişim Müdürü Salih Yılmaz ise; “Uygulama hem sektörü hem de müşteriyi daha iyi anlayabilmek adına çok yardımcı oldu. Her yönüyle faydalı ve farklı bir deneyimdi” dedi.

Geri Dön
YUKARI